sâmbătă, 8 iunie 2013

AM SUPĂRAT UN ÎNGER


Am supărat un înger şi inima’mi suspină
Durerea îmi aduce mâhnire în priviri,
Luminătorii plâng nemaiavând odihnă
Și lacrimi îmi inundă, frumoase amintiri.

Am supărat un înger şi inima’mie tristă
În zborul lui de veacuri, puţin s’a odihnit;
Dar a mea tresărire confuză şi grăbită
împrăştiat în mersu’i făclii ce l’au rănit.

Am supărat un înger şi lacrimi îmi brăzdează
Obrazul meu de piatrăîn drumul lor tăcut…
Apoi căderea lor pe buze mi se’aşează
Rodind secătuirea ce’mi arde şi mai mult.

Am supărat un înger şi noaptea e în mine…
Aş vrea să’l văd din nou înalt strălucitor,
Străjuitor al păcii şi dragostei divine
Pe aripile vieţii, frumos luminător!

*StMS


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS