duminică, 7 august 2022

CÂNTAREA CÂNTĂRILOR


Ca narcisa din câmpie
Ești, iubito, în viața mea !
Ca strugurii cei din vie
Sânii tăi de catifea !

"Prin poiana cu lumină în ochii tăi astăzi cresc !
Vino, stea de amor plină la piept să te îndrăgesc."

Ca și crinul printre flori
Zveltă e a ta făptură
Te sărut adeseori,
Miere ai pe a ta gură.
 
"Fagure, iubite'ți sunt dăruirii tale dulce
Tu ești omul cu avânt ce splendoare îmi aduce."
 
Pasăre pe cer senin,
Zborul tău plin de dorire
Ramură sunt și alin
Mult iubindu'te pe tine.
 
"Și m'așez pe iarbă iar, odihnă să'mi dai pe'ndelete.
Ești tăria mea de dor prin frunzișul tău cel verde."
 
Pajiște al tău veșmânt
Undă de apă divină,
Murmur dulce al tău cuvânt,
Voce pură, cristalină.
 
"Fără tine aș fi nimic; un izvor secat în piatră.
Ești mărețul meu finic, pâinea mea cea coaptă'n vatră."
 
Ca o căprioară care
Coapsele își mișcă lin
Mă provoci la desfătare
Când în brațe eu te țin.
 
"Pe al tău grumaz adesea chipul firav mi'l așez.
Îmi asculți geamătul tandru și în toate tu mă crezi."
 
Părul tău, codru bogat
Mă cuprinde, mă animă...
Ochii tăi, liman curat
De încântare sublimă !
 
"Brațul tău, reazem deplin, aripă ocrotitoare
Înger, stea și om divin; sfântă sunt Iubirii tale !"

©StMS

Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS