vineri, 19 aprilie 2019

MATRIMONIALĂ

 

Sunt foarte bogat sufletește, vila mea este divină !
Am pământ cât vezi cu ochii și cea mai mare piscină !
Cu bani mi'am făcut o bancă și de'acum am siguranță,
Chiar dacă mai stau pe stâncă și îmi risc scumpa viață.
Am rarisimă mașină... frumoasă, silențioasă;
Când mă întorc seara cu pește o vâslesc până acasă.
Am două aeroplane și mă înalț plăcut spre stele:
Psaltirea și cu Ceaslovul, atunci când mă rog din ele !
Sunt frumos, dintotdeauna, chip al Domnului creat
Precum este toată lumea și cum de Sus ni s'a dat !
Nu am vicii, ar zice unii; sunt măreț, dar sunt și mic
Pentru că fără de Domnul cu toții suntem nimic !
Ochii îmi sclipesc ca marea când soarele o sărută...
Dar la fel are tot omul; cât trăiește, cât exultă !
Sunt cuminte când îs singur, noaptea nu sforăi deloc
Pentru că nu am cu cine să ne'auzim reciproc !
N'am pretenții la mâncare sau la alte bunăciuni !
Vreau un înger oarecare... să facem doar rugăciuni !

©StMS

Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS