sâmbătă, 16 iulie 2011

PLIMBARE PRIN CODRUL VERDE



Hai iubito printre frunze
Să dansăm în ritmuri noi
Eu pe frunze, tu pe buze
Să ne pupăm amândoi.

Pe steluţe-n noapte lină
Să-ţi şoptesc la piept un vers
Eu de vină, tu divină
Fiindcă-n taină ne-am ales.

Să plutim pe val de vise
Realitatea s-o trăim
Eu prin tine, tu prin mine
Fiindcă aiurea ne iubim.

Hai iubito-n codru verde
Să ne gâdilim puţin
Eu cu mâna, tu cu pietre
Cu drag să ne fugărim.

Să te fac să râzi de toate
Amândoi să ne culcăm
Eu pe frunze, tu pe spate
În acelaşi loc să stăm...

Să uităm de timpul care
Va trece pe lângă noi
Să ne trezim cu ardoare
În zăpadă amândoi.

Să-mi arunci un bulgăr mare
Din iubirea ta de nea
Eu să-l prind între picioare
Tu să râzi pân-ai cădea...

Să sughiţi de fericire,
Să priveşti în ochii mei
Să vezi aştri de iubire
Iar eu stele verzi prin ei... 

Să mă zgâlţâi din visare
Să mă cuprinzi de mijloc,
Să-mi arăţi cum vine-n zare
Primăvara peste tot...

Să mă uit la faţa ta
Mirat şi nedumerit,
Să te întreb deodată aşa:
Tu de unde ai venit ?

...Să pufnim în râs fierbinte
Si iar să ne fugărim
Să prindem vara înainte
Noi, tot amândoi să fim...

Hai iubito-n codru verde
Eu îţi sunt al tău iubit !
Aici nimeni nu ne vede...
Să ne mai jucăm un pic.

Tu să-mi stai la inimioară
Fericită, tot zâmbind
Eu s-oftez singur în taină:
Ca să vezi... s-a îndrăgostit !

Să-mi dau seama-n iarba crudă
Că asemeni sunt şi eu
Guriţa să-mi fie udă
Să vrei s-o săruţi mereu...

Iar în contopirea noastră
Fericiţi să fim deplin
Tu cu steaua ta albastră,
Eu cu frunza de pelin

Ce mi-o vei feri îndată
Şi sub talpă o vei strivi;
Îmi vei da o floare albă
Şi aceea tu vei fi...!  

Hai iubito-n codru verde
Nu departe de izvor
Unde păsări călătoare
Ne cântă imnuri de dor...

Să ne mai iubim în noapte,
Să mai râdem, să glumim,
Să ne alintăm în şoapte
Şi din vis... să ne trezim !

*StMS

Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS