marți, 6 decembrie 2011

DE ZIUA TA

*
De ziua ta, n-am să-ţi doresc nimic.
Pentru că... aş fi vrut mai înainte pe toate... să le ai !
Indiferent de zi, de noapte... un alai
De oameni trecători nu o să-ţi dea vreo bucurie.

Şi ziua ta, aş fi făcut-o-n fiecare zi.
Am fi zburdat prin stele pân-departe
Prin trandafiri cu-a lor petale albastre
Ce vor surpa al vremii timp fără să fie.

Şi totuşi... eu de ziua ta-ţi doresc
Să fii iubită, încât viaţa ta să zboare
Prin galaxia unei bucurii nemuritoare
Iar *Steaua ta să te însoţească peste mare !
S-o ai la sânu-ţi încă fraged... ofrandă călăuzitoare
Prin munţi, prin închisori de gheaţă...
Să te ridice zorilor de dimineaţă !
Când roua florilor o vei găsi sfinţită
Să simţi cu-adevărat... că eşti iubită !

Atât... mai mult chiar nu-ţi doresc.
Eşti în *Lumina mea şi te-am ales !
... Cu mult drag, al tău *StMS !

Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS