luni, 26 august 2013

FATA DIN VIS



La margine de dor, la ţărm de mare...
Ai apărut înveşmântată în culorile petalelor trandafirului albastru.
Pe creştetul obosit de aşteptare purtai năframa Iubirii Eterne,
Iar ochii tăi îndureraţi mă priveau printre lacrimi.
Cuprinsumai în braţe
Şi ca o copilă mă băteai cu mânuţele tale încă tinere:
„De ce mai lăsat aşa ?
Nu ştii cât am suferit de dorul tău...!”
Team strâns la piept,
Iar aripile tale începuseră a se desface peste braţele mele.
M’ai luat de mână şi am străbătut marea
Care nea completat în culoarea ei.
Ce bine îţi stătea
Cu ochii negri şi năframa albastră pe creştetuţi unduit !
Rochia ţi se perdea pe ape scuturânduşi petale, lacrimi şi amintiri...
...Ai suferi mai mult, dacă ai fi liberă !

*StMS


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS