vineri, 28 februarie 2014

În Numele Iubirii * FLORIN BOGARDO & STELA ENACHE

         

                                 


"Lumea noastră, a compozitorilor de gen, era mai romantică. Nu exista atâta vulgaritate ca acum. 
Într-o astfel de lume simţi că nu are rost să te mai zbaţi. 
Pentru că scara valorilor a fost inversată am ales să mă retrag în credință.

Florin Bogardo


"Valorile, tradiţiile noastre româneşti, prin care se evidenţiază o ţară, nu se mai regăsesc nicăieri. Să ai un asemenea patrimoniu, asemenea valori şi să nu le pui în valoare mi se pare îngrozitor. Eu am încercat mereu să ridic ştacheta, nu să o cobor. 
Ce văd acum cu bieţii artişti, actori, mă îngrozeşte... 
Acea muzică prin care se urmărea ridicarea nivelului moral şi spiritual al societăţii nu mai există acum."

Stela Enache





                                 


Postare prezentată

GALIMATIAS

Str ă luminatul rob din ceruri plin de î ntinderi Deasupra prin extazuri de vis î ndeplinit A î mpr ăş tiat eterul prin relele depri...

Impact în UniVers * StMS